Я розпочала процес планування вивчення обраної теми, визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають моїй темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, сформулювала основні запитання, що формують зміст проекту. Ознайомилася із формуючим оцінюванням у проектному навчанні. Зрозуміла, що воно складається із трьох видів: попереднє оцінювання, поточне та підсумкове. Сподобався мені контрольний список учнівської презентації, за допомогою якого учень сам оцінює свою роботу (поточне оцінювання).
вторник, 17 февраля 2015 г.
Я розпочала процес планування вивчення обраної теми, визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають моїй темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, сформулювала основні запитання, що формують зміст проекту. Ознайомилася із формуючим оцінюванням у проектному навчанні. Зрозуміла, що воно складається із трьох видів: попереднє оцінювання, поточне та підсумкове. Сподобався мені контрольний список учнівської презентації, за допомогою якого учень сам оцінює свою роботу (поточне оцінювання).
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий